MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞIMIZ
25 senedir yurtdışı eğitim sektöründe 35.000’e aşkın öğrenciye hizmet vermiş olan şirketimiz için müşteri memnuniyeti çok önemlidir. Haklı Müşteri Hattı ve Şikayetim Var uygulamalarımız üzerinden şirketimizle ilgili herhangi bir sorununuz olması halinde bize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Hizmet verdiğimiz alanlarda sizlerin görüşünü almak bizim için çok önemlidir. Rahatsız olduğunuz konuyu bildirmeniz halinde bu bildiriminiz takibe alınacak ve sorunun çözümüne dair 24 saat içinde geri dönüş sağlanacaktır.
Yurtdışında eğitim programlarına katılmak hayatınızın yönünü değiştirecek önemli bir adımdır. Bu adımda deneyimli ekibimiz ile size en uygun seçeneğin bulunmasından başlayarak tüm sürecinizi dikkatli bir şekilde yönetecek yeterli birikim ve donanıma sahibiz. Hayatınız ve geleceğiniz için atacağınız bu önemli adımda StudyZONE rehberliğinde keyifli bir deneyim yaşamanız dileğiyle.