MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANAYASASI
“Birinci kural müşteri daima haklıdır; ikinci kural, müşterinin haksız olduğu durumlarda birinci kural geçerlidir.” Peter Capezio
StudyZONE müşterilerinin her şeyin en iyisine layık olduğuna inandık. Daha mükemmel hizmetler sunabilmek ve içinde yaşadığımız toplumla birlikte büyüyebilmek için ortak aklımızı çalıştırdık ve StudyZONE Müşteri Memnuniyeti Anayasası’nı oluşturduk.
- Madde 1: Müşteri, en önemli varlık sebebimizdir.
- Madde 2: Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
- Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
- Madde 4: Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
- Madde 5: Müşteri Memnuniyeti, fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kar etmek için şarttır.
- Madde 6: Tüm Müşteriler, kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
- Madde 7: Müşterilerimize güler yüzlü yaklaşım göstermek ve empati kurmak önemli bir sorumluluğumuzdur.
- Madde 8: Tüm StudyZONE ekibi, Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin “StudyZONE benim için en iyisini düşünür ve yapar. Kendimi StudyZONE ile güvende hissederim” demesini sağlamakla yükümlüdür.
- Madde 9: Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, Müşteri memnuniyetinin birinci koşuludur.
- Madde 10: Tüm Müşteriler, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.