ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Şikayetlerinize hemen çözüm bulmak bizim işimizin bir parçası ve bizim için öncelikli bir konudur. “Haklı Müşteri Hattımız” veya “Şikayetim Var” uygulamalarımız üzerinden bize iletilen tüm şikayetlere kendi sistemiz üzerinden hemen “ticket” oluşturuyoruz. İlgili departmanlara anında iletilen sorununuzla ilgili – tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti çerçevesinde – araştırma yaparak, en kısa sürede size çözüm odaklı bir dönüş yapılmasını sağlıyoruz.
Şikayetin tarafımıza ulaştığına dair bir onay emaili tarafınıza gönderilecek olup, 24 saat içinde size çözüm önerilerimizle dönüş yapılacaktır. Mutlu müşteriler, bizim için daha çok mutlu müşteri kazanmak demektir ve bu ilkemiz doğrultusunda yolumuza devam edeceğiz.